luni, 10 octombrie 2011

rugaciune catre Sfanta Paraschiva


Se spune rugaciunea numai vinerea sau pt o realizare 13 vineri.

Purtatoare de chinuri Sfinta Paraschiva roaga-te parintelui ceresc ca pe mine cel impovarat cu toate pacatele si infrinat sa ma ridice spre cuvintarea marirei Sale si ma indrepteze, ca totdeauna sa am sus inima, sa gindesc la cele ceresti, iar nu la cele pamintesti. Roaga-te la Hristos, Fiul lui Dumnezeu, ca a auzit ruga TA cea cucernica, ca si pe mine lenesul, cel ce ma trindavesc spre rugaciune si spre implinirea poruncilor lui Dumnezeu, sa ma indrepteze sai sa-mi dea cuget, ca sa doresc a ma ruga lui neincetat. Cheama si pe Duhul Sfint- izvorul carele te-a intarit pe tine, Fecioara curata la lupta cea buna ca sa-mi zideascaai mie inima curata si Duhul drept sa innoaisca intru cele dinlauntrul ale mele si mai virtos sa ma cheme si sa-mi dea osindie, ca
sa ma nevoiasca in viata curata si sa ma intareasca in facerea faptelor bune. Cred ca toate acestea mi le poti mijloci mie, o Sfinta Paraschiva, la Sfinta treime si de vei vrea ai putinta a-mi ajuta mie, ca ceea ce ai preamarit pe Dumnezeu cu faptele tale. AMIN.

Cuvioasa Maica Paraschiva, in genunchi vin la tine sa ca sa te rogi Parintelui ceresc pentru iertarea pacatelor mele savirsite cu fapta sau cu gindul, cu vina sau fara vina mea si astfel cu sufletul curat vin si te rog ajuta-ma………

Sterg din minte orice gind in afara de tine Doamne si unde esti tu acolo e si Harul Tau. Nici un lucru nu-mi este greu Doamne. AMIN

Doamne Dumnezeul nostru, Tu, Cel ce ai zis si s-a facut toata faptura, nu intoarce fata Ta de la noi pacatosii ca sa nu vina asupra-ne mania cea groaznica si infricosatoare a durerilor, care este rodul pacatelor noastre, ce in toata ziua, nenumarate, cu nesocotinta le savarsim. Noi suntem pacatosi, netrebnici si plini de rautate; iar Tu esti izvorul vietii si al milostivirii. Nu ne lasa, Doamne! Nu trece rugaciunea noastra a pacatosilor, nici ne rasplati noua dupa nelegiuirile noastre, ci pentru ca nu suntem vrednici a castiga milostivirea prin sarguinta cea de toate zilele, daruieste-ne-o Tu ca un indurat mult-Milostiv.
Doamne, pentru rugaciunile Cuvioasei Maicii noastre Parascheva, daruieste-ne noua sanatate si viata ferita de toata rautatea si ne intareste cu Duhul Tau cel stapanitor, ca din adincul inimilor, cu bucurie sa slavim preasfant numele Tau in veci.
Amin

5 comentarii:

  1. Va rog, recititi si corectati cateva nepotriviri....adevarul deformat poate duce la minciuna...."osindie" de obicei se foloseste cuvantul osardie = cu sarguinta...si multe alte..

    RăspundețiȘtergere
  2. BUNA ZIUA MA NUMESC GOLEA STEFAN mihaia. VIN CU O RUGAMINTE LA DUMNEAVOASTRA DACA VRETI SI DACA PUTETI SA NE AJUTATI SI PE NOI CU CE PUTETI CA SA NE FACEM SI NOI SARBATORILE DE IARNA CA TOTI OAMENII. MA GANDESC CA VIN SARBATORILE DE IARNA IAR NOI NU AVEM CE PUNE PE MASA . TATA NU LUCREAZA DOAR MAMA, SI LUCREAZA LA MATURA PE STRADA IN FRIG SI GER PENTRU 500 DE LEI PE LUNA, IAR DIN BANII ACESTIA MAMA TREBUIE SA PLATEASCA DATORIILE LA OAMENII CARE NE DAU BANI PE DATORIE SI LA MAGAZINELE CARE NE DAU DE MANCARE PE DATORIE IAR NOI NUMAI RAMANEM CU NIMIC. TATA A PICAT INTR-O DEPRESIE DIN CAUZA NEAJUNSURILOR, A FOST LA SPITAL IAR ACUM ARE PENSIE PE CAZ DE BOALA, SI ARE O PENSIE DE 150 DE LEI. EU SUNT LA LICEU, MA DUC IN FIECARE ZI LA SCOALA FARA MANCARE, FARA NIMIC, CAND VIN ACASA DACA E DE MANCARE MANANC, DACA NU, NU MERGEM LA MAGAZIN SA NE DEA PE DATORIE. APA A DAT-O IN JUDECATA PE MAMA CA NU A MAI PLATIT-O DE FOARTE MULT TIMP SI ARE DE DAT 18 MILIOANE DE LEI VECHI, SI NU AVEM DE UNDE. IAR DIN CAUZA ASTA TATA A INTRAT IN DEPRESIE SI ARE PENSIE PE CAZ DE BOALA. NICI NU VREAU SA MA GANDESC CA VIN SARBATORILE DE IARNA PENTRU CA NU AVEM NICI MACAR UN COZONAC SA PUNEM PE MASA. VA ROG SA MA CREDETI. VA CER AJUTORUL CA SA NE AJUTATI SI PE NOI CU CE PUTETI CA SA PUNEM SI NOI CEVA DE SARBATORI PE MASA. VA TRIMIT ACEST MESAJ DE LA CALCULATORUL UNUI VECIN CARE NE MAI AJUTA SI DANSUL DIN CAND.VA RUGAM VA RUGAM DIN TOT SUFLETUL SA NE AJUTATI CUM PUTETI CA SA NE FACEM SI NOI SARBATORILE DE IARNA CA ORICE OM.DUMNEZEU SA VA BINECUVINTEZE SI MULTA SANATATE CELOR CE CITESC. VA LAS NUMARUL MEU DE TELEFON SA MA SUNATI DACA VRETI SA MA AJUTATI 0731806200 VA MULTUMESC STRADA INDEPENDENTEI NR 24 JUD PH ORASUL BUSTENI-POIANA TAPULUI

    RăspundețiȘtergere
  3. Să fiu sănătoasă eu și fetița mea și tatăl iei Ianc Ana Maria Ianc Dorinel și Ianc Ioana Maria

    RăspundețiȘtergere
  4. Cuvioasa Maica Paraschiva, mulțumesc pentru tot, ai grija de mine și de familia mea asa cum ai avut mereu. 🙏

    RăspundețiȘtergere
  5. Cuvioasa Maica Paraschiva,Adriana iti mulțumeste pentru tot, te roagă să ai grija de sănătatea ei și de familia ei asa cum ai avut mereu. Amin! 🙏

    RăspundețiȘtergere